Aanpassing telefooncentrale wegens drukte en beperkte bezetting
Beste patiƫnt,
Wegens toenemende drukte en een tijdelijke onderbezetting bij onze assistentes, hebben wij onze telefooncentrale aangepast. Dit doen wij om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen blijven zijn en om wachttijden te beperken.
Wat betekent dit voor u?
-
Er kunnen aangepaste tijden zijn waarop wij telefonisch bereikbaar zijn.
-
U krijgt mogelijk eerst een keuzemenu of automatische boodschap te horen.
-
In sommige gevallen kan het langer duren voordat u een assistente spreekt.
Onze tips:
-
Voor niet-spoedeisende vragen kunt u gebruik maken van onze online diensten (zoals het patiƫntenportaal, e-mail of herhaalrecepten via de website)
-
Bel in de ochtend alleen het maken van afspraken en uitslagen.
- In de middag zijn wij alleen bereikbaar voor spoed of dringende vragen die niet kunnen wachten tot de volgende dag
-
Wij vragen uw begrip voor deze situatie en doen ons best om u zo snel mogelijk te helpen.
U kunt ons mailen op bangaerde@ezorg.nl voor niet-spoedeisende vragen.
Met vriendelijke groet,
Huisartsenpraktijk Bangaerde
